Cine-Jessy, Casting Studio Bratislava
UK flag

T – Mobile Relax

Sú projekty, ktoré sa robia akoby samé a pracovať na nich je radosť najväčšia. Existuje partia ľudí s ktorými je spolupráca naozaj zábavná, prinášajúca radosť z roboty a pohodu pri práci. Takáto partia sa združila okolo produkcie v Hitchhiker films, kde je takýchto skvelých projektov našťastie veľa.

Na fotke zľava Majo Németh, Biba Bilčiková, Janka Garajová, Mišo Gögh, Rišo Kay, Mišo Skrak.

Pokračovanie článku →

TV spot pre Eurotel “Mašlička”

Práca pomocného režiséra spočíva najmä v komunikácií s hercami, prechádzaní si jednotlivých záberov alebo textov, informovaní o tom, čo za záber sa pripravuje ako nasledujúci, o to viac, pokiaľ som ja jediný, ktorý s nimi komunikovať dokáže, hlavne ak sú z Maďarska, či z Anglicka.

Rišo Kay s maďarskou herečkou Kristin počas nakrúcania TV spotu pre Eurotel “Mašlička”.

Pokračovanie článku →

Film “Belami”

“Gentlemani z filmu Belami”. V roku 2004 sme už ako zabehnutá agentúra dostali ponuku spolupracovať na francúzskom historickom filme “Belami”. Obsadzovali sme hlavne komparzistov a epizódne úlohy, pretože herecké postavy už boli obsadené Francúzmi. Nakrúcanie trvalo asi dva mesiace a odohrávalo sa hlavne v uliciach Bratislavy.

Pokračovanie článku →

Film “Luisa San Felice”

Taliansky historický film “Luisa San Felice” sa nakrúcal v roku 2003. Režisérmi boli bratia Tavianovci a hlavnú postavu stvárnila francúzka modelka Laetitia Casta. Cine-Jessy vtedy dodala do filmu viac než 3000 komparzistov a asi 50 hercov.

Pokračovanie článku →

Film “Luisa San Felice”

Kvôli talianskemu historickému filmu “Luisa San Felice” vyrástol v Miloslavove Neapol. Jedna z najväčších filmových dekorácií, ktoré boli na Slovensku postavené, tam vyrástla za niečo vyše tri mesiace a nakrúcalo sa tam asi rovnako dlhú dobu, po tom čo filmári dokončili nakrúcanie v Taliansku. (foto D. Hanzelová)

Pokračovanie článku →

Film “Liga výnimočných gentlemanov”

Ako asistent réžie som sa zúčastnil nakrúcania filmu “Liga výnimočných gentlemanov” v Prahe v roku 2002. Nakrúcanie trvalo neuveriteľných 7 mesiacov, a to aj vďaka augustovej povodni v Prahe. Na obrázku Sean Connery a Rišo Kay.

Pokračovanie článku →

Film “Hartova vojna”

Vďaka agentúre Cine-Jessy/Praha som sa dostal ako herec na nakrúcanie filmu “Hartova vojna”, kde som si zahral po boku Collina Farela či Brucea Willisa postavičku amerického vojenského zajatca. S Collinom Farelom v roku 2001.

Pokračovanie článku →

Film “Vzkriesenie” + Making of

V roku 2000 sme pracovali na filme “Vzkriesenie”, kde sme ako agentúra obsadzovali asi 120 hereckých postáv a asi 500 komparzohláv. Bol to náš prvý veľký film a naše prvé úžasné stretnutie s režisérskou dvojicou Paolom a Vittoriom Taviani. Občas som sa hodil do epizódnych postáv, a tak som z času na čas organizoval komparz vo vojenskom prestrojení. Rišo Kay /v strede/ a herec Timothy Peach /vpravo/.

Pokračovanie článku →

Film “Vzkriesenie”

Veľmi radi si u nás v agentúre spomíname aj na Mimmolu Girosi, taliansku pomocnú režísérku a dlhoročnú dobrú kamarátku bratov Tavianovcov. Bola tu už v roku 2000 na nakrúcaní filmu “Vzkriesenie” a potom znova v roku 2003 na filme “Luisa San Felice” – mala vtedy už vyše 60 rokov, ale aj toľko energie, že ja sám som mal čo robiť, aby som jej občas stačil. Bola s ňou úžasná spolupráca a kopec srandy… “Bravo Mimmola!” Na foto je Rišo Kay (s nalepenými fúzmi kvôli filmovej postave) a Mimmola.

Pokračovanie článku →

Cine-Jessy Praha

Amelka…

Pokračovanie článku →

Film “Vzkriesenie”

Mimmola Girosi, Vittorio Taviani a Lina Taviani počas nakrúcania filmu “Vzkriesenie”.

Pokračovanie článku →

Film “Vzkriesenie”

Rišo Kay a Mimmola Girosi počas nakrúcania filmu “Vzkriesenie”.

Pokračovanie článku →

TV film “Artist´s specials”

Myslím, že asi najviac som sa naučil od Davida Markovitza, amerického 1st AD pri prípravných prácach a nakrúcaní kanadského televízneho filmu “Artist´s specials”. Naučil ma práci s Movie Magicom /program na dôslednú prípravu nakrúcania filmu/, ale i to, ako sa má pristupovať k ľuďom pri nakrúcaní filmu, ako ich komandovať, ale aj motivovať. Na fotke zľava Mišo Skrak, Linda Írová, David Markovitz a Rišo Kay.

Pokračovanie článku →

Film “Cársky kuriér”

“Nadšenie z práce”, asi tak by som charakterizoval túto momentku z nakrúcania. V roku 1997 som dostal ponuku pracovať ako asistent réžie na talianskom filme “Cársky kuriér”, dovtedy som pracoval len na amerických filmoch, a tak mi hodnú chvíľu trvalo, kým som si navykol na taliansky “chaos”…

Pokračovanie článku →

Film “Kull Dobyvateľ”

Myslím, že to bol vôbec prvý film, na ktorom som spolupracoval ako asistent réžie v roku 1996. Film sa volal “Kull Dobyvateľ” a tam som sa stretol s ľuďmi, ktorí ma do tejto profesie uviedli a pomohli mi v začiatkoch zorientovať sa v tejto profesii…

Pokračovanie článku →

Film “Schindlerov zoznam”

Ešte ako študent VŠMU v roku 1991 som si v nejakých novinách prečítal krátku správičku o tom, že sa Spielberg chystá nakrúcať film v Krakove. Nevedel som presne kde, ani kedy. Ale tak ma to zaujalo, že som nahovoril ešte dvoch svojich spolužiakov, aby sme sa do Krakova išli pozrieť, nech vidíme, ako Američania točia film…

Pokračovanie článku →